fredag, maj 16, 2008

En styck Pastillo i kras.

Morgonen började lite tråkigt med att Melvin hade ner min fina fina skål från Orrefors med sin nya boll. Den enda bruna jag hade. Dagens I-landsproblem. Han kom springandes fuktiga ögon och bad mig följa med och titta. Sen bad han om ursäkt. Förlåt mamma för jag förstörde din skål. Han är så klok. Nu är han i alla fall på dagis. Inga mer bollar inomhus har vi kommit överrens om.
Igår var Lynn här med sina barn och grillade med oss. Valentin tyckte att det började synas att jag snart skulle få barn. Jo, det kan man väl säga. Lynn lyckades sno ihop en rabarberpaj så efterrätt fick vi också. Annars händer det inte mycket om dagarna. Man väntar och väntar och vilar och vilar. Hoppas han kommer snart. Han kunde gott bjuda på en vecka eller så....

Inga kommentarer: