onsdag, maj 21, 2008

i väntan..

Fördriver tiden genom att titta på ett förlossningsprogram medan jag väntar på Greys. Jag kan inte fatta att jag snart också ska gå igenom detsamma.. Melvin längtar så mycket. Han pratar med magen och säger åt lillebror att komma ut snart för att han längtar efter honom. Söte pojken. Som verkar gå igenom någon sorts trots igen. Gnällig och gråtig för det mesta. Nu har jag i alla fall lärt mig att det snart går över och att han snart blir normal igen. Det tråkiga nu är att jag inte har någon ork att ta itu med honom när jag behöver det. Att sätta ner foten och dra gränser är inte min grej just nu. Jag blir mer fjäskig och det är ju icke bra, det är inte ens min stil faktiskt.
Vår diskmaskin behövs bytas ut akut. Jag kan inte hjälpa det men just sådana saker tycker jag är roliga att köpa nytt. Hoppas att vi får gjort det snart. Den är inte helt trasig men väldigt kinkig...åh, klockan är nio!

Inga kommentarer: