tisdag, maj 13, 2008

Studiedagen är över,allt är som vanligt

Sitter och njuter av en god kopp kaffe vid datorn. Det är bara jag och djuren hemma. Melvin var inte riktigt nöjd med saker och ting i morse; fel tröja utan spindelmannen på, inte jympadojjor bara nya sandalerna funkade och absolut inte jacka. Sen avslutade han med att klämma fram lite tårar innan jag gick ifrån honom på dagis... Allt för att jag skamå dåligt. Det funkar.
Igår fick vi tag i trimmer tråd men det var lite för kallt för att gå och trimma kanterna tyckte jag. Melvin som sovit middag under dagen kunde inte somna på kvällen så han fick vara hos oss i soffan till john blund kom. Ganska mysigt faktiskt. Han borde verkligen inte få lov att sova middag längre, vilket han egentligen inte gör normalt men igår orkade jag inte underhålla honom bara...han däckade i trädgårdssoffan...skönt.
Storebror fick följa med till barnmorskan igår. Spännande att höra lillebrors hjärta. Han kom fram till mig när jag låg på båren, tog min hand och frågade om jag mådde bra. Han är så omtänksam. När jag blev opererad för blindtarmen i höstas så kunde de bara hälsa på mig en liten liten stund för han blev så illa berörd när jag låg där i sjukhussängen att han bara grät hela tiden. Min goa påg.

Inga kommentarer: