söndag, juni 08, 2008

Bullsöndag.

Vi var i Skanör igår. Först när vi kom dit ville jag åka hem igen för det blåste rätt kallt. Men vinden la sig och det blev en riktigt varm skön sommardag. Jag hade gjort massor av pannkisar som vi hade med oss. Tim njöt i fulla drag över att få leka och bada så mycket han ville. Jag vadade omkring lite men ett dopp blev det aldrig. Det får bli i poolen hemma idag i stället. Vi har bestämt oss för att stanna hemma och busa i trädgården idag och åka till Höllviken i eftermiddag istället. Inte för att bada utan för att pappis ska få köra lite jetski. Det tycker vi är kul att kolla på.
På fredagen chockade min lillebror, Daniel, oss med ett besök. Olyckligtvis hade Melvin precis slagit ihop sina gröna uti soffan så de fick inte träffas denna gång. Han stannade ett bra tag och vi pratade om lite allt möjligt. Cyklat hade han gjort från Kullladal. Hurtbulle!
Ja, och min hurtbulle sitter där den sitter. Ska på ultraljud i morgon.. De ska mäta och kolla massor. Få se hur detta slutar .

1 kommentar:

Anonym sa...

Men har han inte kommit än! Din stackare. Han trivs där inne tydligen. Hoppas han kommer snart.
kram Anna