tisdag, juni 03, 2008

Sensitive

Förra veckan grät jag för jag inte ville åka in till sjukhuset och med det lämna Melvin. Snacka om att inte ha klippt navelsträngen till sin treåring!? Denna veckan gråter jag för att den nya bebisen inte vill komma ut till oss. Igår var jag så varm och svullen om fötterna så att precis innan vi gick och la oss trampade jag ner i Melvins lilla pool och bara njöt av svalkan. Sen kändes det bättre.
Min stora lillebror hörde av sig igår en stund, han har mycket med skolarbeten och tentor nu men det verkar gå bra för honom. Kul att få prata med honom en stund. Själv satt jag mest och kollade på tv medans min man grävde ner våra buskar. Det blev hur fint som helst. Han börjar bli en vass trädgårsmästare nu.
Skönt att det blåser lite idag..

3 kommentarer:

åsa sa...

Det verkar vara en envis unge som inte vill komma ut! :-)

Du får ju visa lite bilder på det nya trädäcket och planteringarna! Jag är ju nyfiken!

Unknown sa...

Usch, jag vet, jag är dålig på det här med bilderna för tillfället...

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.