lördag, juli 26, 2008

Kärlek åt trädgården.

Idag har jag fått pilla i trädgården ett tag. Det blev bra, ser inte så glest ut längre. Jag och Ludvig var på plantagen och köpte lite gräs idag. Bambu av något slag och så en annan sort. Det blir nog fint när det vuxit upp lite.
De andra var på stranden och lekte med kusinerna. Jag hade ingen lust att följa med. Sovit dåligt och så är jag ju ganska ful i kroppen. Ingen bikini som sitter bra har jag heller. Vi var på stranden igår och jag kände mig hemsk. Även om ingen tittade på mig så kändes det inte bra.
När de andra kom hem så hade de köpt nya tofflor till mig. Jag blev jätteglad, jag vet inte om de passar. Det är precis på håret som hälen inte hänger över. Mina fötter har ju blivit en aning större av graviditeten. Jag får känna efter och byta om jag vill.
Nu har jag klippt min man och han är nere och duschar av sig. Han är så söt i sin sommarfrisyr!

Inga kommentarer: