tisdag, juli 29, 2008

snyggt i trädgården.

Snubbarna står och fixar fint i detta nu. Det blir väldigt fint. Funderar på om de ska få klippa häcken också. Vi måste ju förmodligen göra det en gång till i år. Vi säger jag, egentligen är det ju min man som sköter det...
Ludvig sover förmiddagstupplur i sin säng som vanligt. Vi har upptäckt att han gärna sover i någon slags koja gjord av snuttar och filtar. Jag ska gå in och ta ett foto så ska ni få se vad jag menar. Igår kom hans mina första år bok. En present från Anna. Den verkar jättefräck och jag ska börja fylla i den så fort som möjligt, annars glömmer man ju bort en massa.
Idag blir det nog inte så mycket tid i solen, det är rätt så påfrestande i längden. Jag har tagit mig en dusch nyss och Melvin och hans pappa ska hjälpa Fredde med att gjita en platta i betong. Melvin kommer att bli i extas när han ser betongbilen. Jag och Ludvig ska till BVC. Borde också ge mig i väg och köpa present till min make som fyller år på fredag. Jag vet inte riktigt vad han vill ha..Själv vill jag bara ha en enda liten sak på min födelsedag; En laptop.

Inga kommentarer: