söndag, juli 27, 2008

Stackars mina bebisar.

Våra barn hade väldigt svårt för att somna ikväll, men nu har de äntligen det. Ludde har inget annat på sig än blöja när det är så här varmt. Vi har nära 27 grader inomhus nu.
Träffade Lynn utanför affären i morse. Jag blev lite chockad för jag har inte sett henne på två veckor och så sprang vi på varandra direkt efter hennes hemkomst från Västervik. Hon kom hem till oss ett par timmar innan hon började jobba och solade och badade. Vi fick behålla Sally eftersom Dan och barnen är kvar och semestrar i ytterligare en vecka.
Melvin och pappis har varit i Ystad och kört Jetski idag.
Melvin hade inte velat bada ihavet idag men det tog han igen i poolen med mig när han kom hem. En jäkla tur att vi har vår lilla oas att svalka oss i när det är så här varmt..Jag har nog varit i en fyra gånger idag.
Imorgon kommer snubbarba som ska hjälpa oss med helvetsrabatten. Jag har tagit fotot idag. Ska ta nya imorgon. Sämre kan det i alla fall aldrig bli..

Inga kommentarer: