fredag, augusti 08, 2008

080808

Som om inte vår dator var tillräckligt knasig innan. Min man fick ett tips från sin datasnubbe på jobb om något bra gratisprogram som kunde hjälpa till att laga vår dator. Nu fungerar den inte alls. Jag kommer inte ens åt mina dokument! Skit också. Som tur är så har vi den här på kvällar och helger, makens jobbedator alltså. Men den vill dessvärre inte fungera med vår D-Link, fattar inte varför. Men å andrar sidan så fattar jag inte så mycket om datorer längre, bara att jag tycker att de är ett skitbra verktyg till allt möjligt!
Idag har jag och lilla sonen legat och myst i sängen i flera timmar. Det är inte så ofta man har tid till det. Är inte Melvin hemma så är det annat som blir prioriterat.
Imorgon måste jag handla presenter till min lillasyster som fyller 26 på söndag. Jag tror att jag tar familjen med mig och åker till Burlöv Center. Där är fräscht och de har de flesta affärer, även en som min man skulle göra något ärende i.
Idag skulle man fått barn eller gift sig, bra datum att komma ihåg!

Inga kommentarer: