tisdag, augusti 19, 2008

en riktig karl!

I dag lämnade jag Melle på dagis, åkte sedan iväg och lämnade lite skor i str 38 till insamlingen på Willys parkering, där såg jag Lynn vid sitt hus och skrek åt henne att jag var sugen på kaffe. Hon bor så nära Willys att det är löjligt. Väl där frågade Dan mig om han fick låna min bil ett ärende och det var ju inga problem. Jo ett, bilen startade inte. Bilia hade inga bra förslag förutom att bogsera in dem till dem. Efter att ha gått orolig hela dagen kom min man hem och drog ur en sladd, satte tillbaka den igen och sedan kom han hem till mig med min bil. Vilken tur! Melvin tyckte inte att det var så roligt att gå hem från dagis idag nämligen..pust. Mina kakor blev väldigt goda igår, lite konstiga i formen bara. Tunna i kanterna och lite toppiga i mitten, jag vill ha dem jämntjocka, kanske runt en halv cm. Jag som provbakade infördopet, det blir nog inte dem ändå....



Inga kommentarer: