onsdag, augusti 20, 2008

Kvav höstdag.

Jag fick sovit en stund med Ludvig idag. Det är guld. Melvin har varit vaken sedan fem i morse och även om han är tyst så känner jag ju av honom i sängen. Klockan sex kunde jag sätta på barnprogramen sen slumrade jag i en timme ungefär. Sju steg vi upp och åt frukost satte på en tvättmaskin och körde iväg ungen till dagis. Sedan dess har det inte hänt mycket. Tiden som blir över går till Ludde. Han är ju himla gosig. Lyssnar och ler när man pratar med honom. Ibland kan man locka honom till att prata tillbaka. Mmm, det är mysigt med bebis igen. Önskar att man fick njuta som med Melvin. Med honom var det bara vi som existerade. Inget hus man skulle sköta om, inget annat barn. Gick långa rundor till Svågertorp och ibland till Mobilia men det gillade han aldrig. Utomhus skulle vi vara! Fast jag är nöjd ändå! De är så fina mina två små pojkar. Är sugen på att gå till fotograf med dem men jag väntar till Ludde blir lite äldre..Med Melvin höll jag mig i tre månader, sedan bar det av. Jag skulle eventuellt klara av at ta egna bra bilder förstås. Örk nu har jag krängt en hel låda med vindruvor..

Inga kommentarer: