söndag, augusti 31, 2008

Traderaobjekt.

Fan det är någon som bjudit över mig på en skål på tradera som jag vill ha. Jag väntar till imorgon innan jag lägger nästa bud. Jag vill verkligen ha den!

I går sprang jag omkring på Mobilia igen. I hate it! Hittade en klänning på rea som är rätt fin, frågan är om den är tillräckligt fin för dopet. Jag tänkte väl egentligen att man inte behövde vara översnoffsig denna gång, vi ska ju inte gifta oss direkt... Ludvig var väldigt snäll som vanligt och sov för det mesta. Hela dagen faktiskt. Jörgen och Melvin var i Falkenberg och kollade på snabba jetskis. Ludvig sov vad jag än gjorde med honom. Han sov två timmar på förmiddagen, två timmar på Moblilia, sen när vi kom hem och var ute med hunden sov han igen. Sen var han vaken ett par timmar för att sedan somna vid fem, strax innan de andra kom hem. Han är verklligen en supersnäll bebis. Och väldigt söt.
Nu är hunden nyduschad inför sin träff med hustru och bar senare idag. Flera av deras barn kommer till Vellinge idag för en liten återträff. Det ska bli kul att se dem. Nu måste jag kolla vad som finns i lunchväg hemma.

Inga kommentarer: