fredag, september 05, 2008

Alla barnen hemma.

Melvin fick stanna hemma idag. Han hade magknip i går eftermiddags och idag är han ganska så förkyld. Är jag ändå hemma så kan han gott repa sig i några dagar nu.
Ludde tar inte flaskan. Gissa om jag är frustrerad. Melle tog inte heller flaskan så man kunde ju aldrig åka hemifrån några längre svängar. Ludde tog lite för några dagar sedan men är det alltså slut på det. Jag hade inte tänkt mig att amma lika länge denna gången men det får jag kanske göra ändå. Jag fortsätter att öva...
Jag vann ännu en auktion på Tradera igår. En perfekt present till Melvins kusin Madicken som fyller år i slutet på den här månaden. Jag tror inte de läser längre, en mp3 spelare i form av hello kitty. Helt ny förstås! Hoppas att hon blir glad.
Idag kommer Lynn med familj över och äter hos oss. Det är fredag, vi borde ha dessert, vad skulle det kunna bli!?

Inga kommentarer: