söndag, september 21, 2008

Lugn söndag..

Idag har vi spenderat denna vackra dag i Blentarp hos barnens farfar. Vi gick en liten runda i skogen, drack kaffe och bara satt. Det var mysigt, och tyst. Där är alltid så tyst. Vi hörde några hjortar som brölade, tydligen parningstider för sådana nu...men det var väl allt.
Vi åkte och handlade lite kläder till Melvin på vägen hem, några par med mjukisbyxor och en spindelmannen tröja. Skönt med mjukisbyxor på dagis och nu inför vinter under overallen, Bökigt att kränga på sig vinterkläder med jeans under! Mössor var det tydligen slut(hösten kommer för fan alltid efter sommaren Lindex!!!) på men som tur är så har hans huvud inte växt så mycket så han kan fortfarande ha mössorna från i fjol.
Har precis sålt min första pryl på tradera, nu kom mailet som verifierar detta, så jag kan bara säga att allt funkar bra med detta. Såg att köparen bor i Ystad, kanske vill komma och hämta och slippa fraktkostnaden...? Får höra med henne..I morgon kommer min syster hit och hjälper oss att slå i hjäl några timmar av vår lediga dag....Hoppas på fint väder så vi kan gå ut ett slag.
Nu ska jag banne mig gå och knoppa!

Inga kommentarer: