onsdag, oktober 01, 2008

dagen efter

Väntar på att en banankaka ska bli klar. Har aldrig testat detta recept förr men det luktar gott må ni tro.
Min födelsedag i går var lyckad. Jag fick bara bra och fina presenter och serverade god mat till min familj. Fick även smuttar på ett glas vin, äntligen men mitt samvete tillät bara ett par zippar sen blev det stopp. Ungen får ersättning ett par gånger om dagen så det hade inte blivit några problem med. I dag har han även fått ett par miniskedar gröt. Han blev arg när jag tog undan maten men det blir mer i morgon. Har köpt lite burkar att börja med, det verkar gå bra med smakisarna. Melvin blev ett matvrak direkt! Har vi tur så går det lika lätt denna gång.
Smuttar på lite grönt te, det är skitäckligt. Jag som älskar te, det måste finnas ett grönt te som skulle passa mig!? Snart ska vi hem till Lynn&Co och äta middag, rotmos skulle det bli. Smaskens.

Inga kommentarer: