söndag, oktober 12, 2008

söndag..

Idag har jag hunnit med en hel del. Fått städat alla golv och toaletterna här uppe. Orkade inte dammtorka idag men det kan jag snabbt ta i morgon. I ugnen har jag en rotsaksgratäng med nötfärs som vi ska testa idag. I går blev det rotmos, kanske inte världens lyxigaste lördagsmat men va fan, det gick ner ändå. Det var till och med gott. Tyckte Ludde med! Nere i källaren är säkert tvättmaskinen klar och snabbar jag mig lite skulle man kunna få det torrt ute idag med. Ludvig sover så himla gott ute i vagnen, precis som han gör varje dag. Vi har varit på promenad med Tim medan Jörgen och Melvin är på bio . Jag klädde upp mig lite med kjol och nya stövlar så att de som bor på gatan kan se att jag äger annat än myspyskläder. Nu vaknar lillen!

Inga kommentarer: