fredag, november 14, 2008

Jaha så var det fredag igen. Skönt att ha min man hemma. Just nu tycker jag ingenting passar, känner mig mest som ett hembiträde. Precis när man bestämt sig för att sätta sig ner med en kopp kaffe och kolla igenom dagens post så vill Melvin ha ett äpple, eller Oboy, eller en macka. När det är klart ska man plocka undan äppelskalen, oboyspillet eller smöret, sen ska han ha en dricka eller en servett. Sen ska han se en annan film. Sen är det min tur att dricka mitt ljumma kaffe som jag hällde upp för 25 minuter sedan. Nej vänta, nu vaknade lillebror, åh, han är säkert hungrig! Sen ska man laga middag. Det där kaffet kan man snart ha till n**erbullar!!!!!!!!!!!! Arrgh, jag vill ha ett liv!! Ett liv med nya fina kläder som sitter bra, nagellack, slingor i håret och va mer har en tjej idag??! Jag känner mig inte normal alls. Allt känns mest skit. fast jag älskar min familj.

Inga kommentarer: