torsdag, november 13, 2008

Lilla flicka..

Det blev en tidig tös för chefens del. Hon mår bra och väger som Melvin gjorde ungefär. Ligger och vilar upp sig på neontal en stund. Jag har redan grejat med lite presenter. Gjorde jag och barnen när vi var och köpte ny bilstol till Melvin idag. Egentligen skulle jag köpt lite småkläder men deras utbud var kasst så det fick bli lite från teddykompaniet i stället. Petra och Kristin fick springa iväg i alla hast och köpa småkläder till mitt pyre när han kom för tidigt och det uppskattades vill jag lova. Kläder i storlek 50 var väldigt mycket för stort åt honom på den tiden. Han har ju tagit sig sedan dess tack och lov!
På Jysk hittade jag lite snöflingor till Kalendern vilket var trevligt för det hade varit trist att klippa ut dem själv. Nu kan jag i stället bara limma på dem! Nu vill Melvin att jag ska läsa saga för honom.

Inga kommentarer: