lördag, november 29, 2008

mardrömmen över

ja, man ska ju inte ropa hej men huvudet känns betydligt bättre idag. I går, när min man dessutom befann sig på julfest, så hade jag såå ont såå. I överkäken. Man beskriva det som om någon hade dragit ut alla tänder på höger sida för att sedan ersätta med skruvar. Härligt va? Melvin fick trösta sin mamma för med jämna mellanrum fick jag gråta en skvätt. På natten satt jag i soffan och sov, någon skönare ställning än så hittade jag inte. Jag läste någonstans att man kunde punktera bihållan och skölja ur den (hos doktorn), genast började jag fundera på en egen variant av det med slog bort den tanken direkt eftersom jag inte har de rätta anatomiska kunskaperna om detta.
I dag har vi varit en sväng på Burlöv Center, som för övrigt alltid känns som ett luftigt ställe, trots fulla parkeringar. Det kan man inte säga om t ex Mobilia. Jag fick nog inte så mycket uträttat som jag tänkt mig men det var mysigt att vara med familjen. Hemma lagade vi till en köttbit med tillhörande pommes och färdig jättegod Jensensås. Inget större engagemang med andra ord men gott ändå. Jag har väl inte fattat att jag slutat amma så jag fortsatte på den alkoholfria linjen. Inte mig emot.
Får se, kanske sticker iväg ensam imorgon ett tag. Jag behöver nog mysa för mig själv et slag.

Inga kommentarer: