onsdag, november 26, 2008

Nu jävlar...

Nu har jag tack och lov fått penicillin så jag snart kan bli frisk igen. Detta har varit en pärs. Det gör ganska ont att ha bihåleinflammation kan jag berätta för den som inte har haft det innan. Mitt lukt- och smaksinne är fortfarande long gone så jag äter inte så mycket heller. Det blir mest te och buljong. Sitter just nu och äter på ett äpple som smakar..inget!
Jag ligger lite back med Melvins kalender men det är inget jag oroar mig för. Bara jag blir frisk snart så kan jag ordna allt på ett litet kick. det saknas en hel del presenter också men eftersom jag bestämt mig för att hänga upp dem efter hand så kan jag också köpa dem efter hand om jag inte hinner till den 1:e. Jag kan ju köpa godis till dem gångerna han skall öppna på en lördag. Sen var det där med min man...Vet inte hur jag ska lösa 12 presenter till honom...Han får stå ut med att det kan bli lite inredning typ ljuskopp eller liknade, han gillar ju när vi har det fint här hemma, han gillar däremot inte att få det i present. Han är ju en chokladjunkie också så där kan man ju fylla på rätt friskt!
I morgon är jag själv hemma med barnen hela dagen, känns fantastiskt med förkylning med mera. Mår jag bättre så skulle vi kunna åka till Mobilia en sväng, får muta storebror med fika...lillebror får bara hänga med.
Så söta de är tillsammans min underbara pojkar...Melvin leker gärna med sin lillebror och älskar att få honom att skratta. Han lånar gärna ut sina leksaker till honom och pratar mycket med honom. Här Ludvig, jag har hämtat en bil till dig, så sätter han den på gåstolen till honom. I bland skäller han lite också på honom, Man fåår inte sparkas Ludvig! Det säger han när Ludde ligger och sprallar lite i sängen på morgnarna. Eller om han kör över något projekt som Melvin har på golvet, då blir det ett jäkla rabalder! Klart att jag stöttar honom och säger till Ludde men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta för mig själv. Aldrig någonsin trodde jag att de skulle ha utyte av varandra redan, Ludvig avgudar sin storebror och skrattar högt så fort han kommer in i ett rum. Jaja, de är söta i alla fall. Snart är det Greys!

Inga kommentarer: