tisdag, november 04, 2008

Paket till tusen.

I fredags tog Petra hand om Melvin hela dagen, de åkte buss till södervärn, därifrån gick de till Folkets Park och såg en show för barn med Katta Pirat och Mange sjörövare eller något i den stilen. När de sen kom hem blev fest, Halloweenfest! Spökmuffins, pizza och hela baletten! Nu säger Melle att han vill ha en egen fest här hemma, han är inte dum. Gästlistan är klar; Daniel, Moster och Kusinerna. Jag vet inte varför han valde ut bara min ena broder?? Nästa år när vi ska ha festen ska vi se vem det egentligen är som ska komma..i år ligger fokus på bebis!

Jag planerar att ge Melle en paketkalender i år. På nätet finns en sajt som bara säljer braiga billiga prylar till sådana. Fraktfritt dessutom! Den lär jag ju beställa en massa ifrån! Ludde får vänta ett tag till innan han ffår presenter hela december. Jag skulle nog själv uppskatta en paketkalender har jag kommit på. En massa små bra att ha kvinnliga prylar, eller en flaska vin, eller glögg....hoppas hoppas att min man läser detta inlägg, bara detta! Eller.... man kanske kunde göra en tilsammans och öppna varannan dag!? Var inte det en bra ide´? Nu ska jag leka med lillebror..

Inga kommentarer: