onsdag, november 12, 2008

Tillverkningen av Melvins pakekalender har börjat, jag sitter ett par timmar varje kväll och syr lite. Jag har ju ingen erfarenhet, ej heller symaskin eller andra bra verktyg förutom nål och tråd så det blir ju vad det blir. Men det är lite det som är meingen med detta och jag har kul när jag håller på, det är huvudsaken. Nu ska jag bara komma på 24 grejer att hänga i. + 12 till min kära make. Maraccas ska Melvin få, det har han önskat sig sen vi började gå till öppna förskolan...
Min syrras kompis Johanna skulle fått barn i måndags men än så länge har det inte hänt något, jag är spänd på den lille tösen...Ska bli roligt att äntligen få köpa något tjejigt! Jag kanske till och med tar i lite och köper något Hello Kitty när jag ändå är igång..Min mans chefs sambo blev inlagd i går med tidiga värkar, hon ska ha till jul, stackarn, vet ju själv hur det är att få en tidig unge. Petra och jag planerar en pysselkväll framöver, tänkte göra en dörrkrans tror jag. Eller så dricker jag mig redlös på glögg...det är vilket som!

Inga kommentarer: