torsdag, december 04, 2008

Bättre.

Idag mår jag då äntligen bättre. Jag var i väg till doktorn igår igen men hon ville inte hjälpa mig just nu. Jag trodde man kunde få ny medicin om den första inte tog som den skulle.
Jag och barnen var iväg och köpte duntäcke till mig på Jysk. Herregud vad varmt det var? Jag visste att det fanns en anledning till att jag inte har duntäcke! Aja, jag vänjer mig väl. Vi köpte också en halvful liten julgran med belysning i som jag tänkte att Melvin kunde ha på sitt rum. När han packade upp den i morse så var där ingen belysning. Han sa bara att den kan ni få ha på ert rum mamma. Betyder; vad är det här för jäkla tråkig julklapp? Inget att leka med? Ingen aning om vad vi ska hitta idag på vår lediga dag. Jag föreslog vellingeblomman och titta på tomtar och ta en fika. Det gick hem.

Inga kommentarer: