måndag, december 08, 2008

Jag är hemma!!

Nu är jag hemma igen så det kan bli ordning på torpet! Fast sanningen är väl den att här har varit ordning hela tiden. Jag har varit hos Anna och blivit ordentligt bortskämd. Jag har förutom meningsfullt sällskap bl a fått god mat (äntligen har jag fått reda på vad bookmakertoast är!), utsökt vin (som jag glömde skriva upp), böcker och ny musik i mobilen. Fast allt började naturligtvis med att jag kom fram en dryg timme försent. Heja SJ! Det blev lite shopping på lördagen men det var så mycket folk på stan så man kände inte att det var så kul att springa omkring och kolla på grejer, det var inte för den sakens skull som jag var där. Här hemma har familjen inte haft tid att sakna mig för de har haft massor av aktiviteter. Bland annat var de på Vanningen och badade med Ludvig för första gången. Där träffade de en del vänner och även kusin Morris och Farbror Magnus. På eftermiddagen åkte de på Julmarknad och Melvin fick hoppat av sig i ett gigantiskt höberg. Pappis köpte god stark ost.
Idag har pågarnas Moster varit här och rastat sina hundar. Hon ringde och undrade om vi skulle go på doggypromenad tillsammans. Sen blev det lite lunchfika och nu föröker vi slå ihjäl de sista timmarna innan Jörgen kommer hem från jobb...Jag busar med kidsen, bloggar, laddar ner lite musik...

Inga kommentarer: