torsdag, januari 29, 2009

Fortfarande dålig..eller inte.

Det känns som om jag bär på en jättemelon i stället för ett huvud, i melonen har dessutom något tappat ner två flaskor vodka. Jag har precis tvingat i mig lite gröt med mina barn för att kunna hålla mig vid liv hela dagen. Annars har jag inte ätit något speciellt på hela veckan. Vatten. Därmed har jag inte heller behövt "gå på toa" på ett bra tag nu, skönt att slippa sitta där och göra ingenting. Igår när jag gick och la mig fick jag för mig att någon startat ett stroboskop i rummet, tyckte att makens väckarklocka uppförde sig märkligt. Jag fick lov att stänga av ljuset. Somna kunde jag inte för varje gång jag dåsade bort så blev jag hypersvettig, när jag höll mig vaken kunde jag reglera detta genom att slänga ut ett ben eller hela täcket. Till sist somnade jag ändå..och vaknade sjöblöt. Sen i lördags har jag inte haft något smaksinne. Härligt! Men nu är jag frisk! Tror jag i alla fall. Min man har nämligen lämnat mig och barnen och åkt iväg till jobbet. Sjukt sugen på kaffe är jag, men inte så intresserad av att hälla i mig varmt vatten som det ju smakar just nu.

Inga kommentarer: