tisdag, januari 13, 2009

Ny bekantskap..

Min arbetskamrat och hennes dotter har varit här och fikat med oss nu på eftermiddagen. det tråkiga var att Ludde sov bort alltihop. fast det kan kvitta egentligen, det viktiga är ju att han får sova när han är trött så han blir en glad pojke. Vi ska säkert ses fler gånger, de bor här i Vellinge och sällskap är alltid välkommet. Jag och Luidde har precis varit på promenad med vovve. Det var riktigt rått och kallt. Trots ett tiotal mössor från bla storebror och andra snälla så kan jag inte hitta någon som sitter bra på honom nu...Åker kanske till gallerian i Höllviken och kollar om de har någon bättre där. Jag tog ett foto på Ludde under promenaden och skickade iväg till en blogg, ska försöka få ihop det så att det hamnar här. på så sätt kan man få in lite fler bilder än idag. Kan tycka att det blir lite projekt över det hela när man ska blogga foton. Sen blir det samma motiv hela tiden..kan ju ändras om man snabt kan skicka en bild när man är på språng...jag vill prova i alla fall.

Inga kommentarer: