måndag, januari 19, 2009

På skidor.

Då har Melvin tagit sina första stapplande skidsteg. Allt är naturligtvis väldokumenterat av mig. Däremot vet jag inte hur det går med fotograferingen resten av veckan för av någon anledning så trodde jag inte att vi skulle behöva laddaren till kameran. Varför?? Enda gången det är dumt att kameran inte tar vanliga batterier. I alla fall..skidåkningen gick ganska bra för pågen och imorgon skall de på det igen. Min man har också åkt av sig idag men kom hem igen ganska snabbt. Han kände sig otränad sa han. Det får bli mer i morgon. Nu har de andra gått upp till den andra familjen. Jag och Ludde stannar vackert hemma. Den lille har redan somnat och jag sitter här med datorn och kollar lite på TV. Här är så fint och snön lägger sig bara mer och mer. Det är verkligen last Christmaskänsla. Fast med barn. Och snor. Mycket mysigare alltså.

Inga kommentarer: