måndag, januari 19, 2009

Sälen...

I går kom vi då fram till Sälen. Vår stuga är jättefin! Vi delar stuga med en kille från makens jobb och hans familj. Där uppe är de 7 vuxna och ett litet barn. Vi bor själva här nere. Vi har till och med delat upp oss i sovrummen för det blev så trångt med Luddes säng. Så jag och den lille sover i det ena och Melvin och Jörgen i det andra. Här är snö men inte riktigt så mycket som jag räknat med. det kanske är likabra det så man kan ta sig fram med barnvagnen. Jag hade verkligen räknat med snö till takåsarna och stora granar som knappt syntes förstås. Jag är lite sugen på att prova på skidåkning nu när vi väl är här uppe men det känns som en omöjlighet, jag vill att min man ska visa mig (han är vass) men vem skall då vara hemma med barnen. Jag får njuta av vintriga promenader med Ludde. Här verkar vara en del att utforska i shoppingväg också.

Inga kommentarer: