onsdag, januari 21, 2009

Sälen...

Stackars lilla Ludde ligger ute och sover, det har han gjort hur länge som helst nu. Bra för då kanske han blir av med den hemska förkylning han fått här uppe. Febern har gått ner igen men han är riktigt stopp i sin lila näsa trots tappra försök till lindring av oss med diverse instrument och medicamenter.
Nyss har jag precis varit ute och åkt skidor för allra första gången i mitt liv. Det är svårt att stå emot att vilja testa en gång när man väl är här. Jagär ju inget vidare intresserad men här är inte så mycket annat att göra så jag fick ju ge efter kändes det som. Fick låna pjäxor och skidor av tjejerna ovanpå. Min man tyckte att det gick väldigt bra för mig så vi ska eventuellt ge oss ge oss ut i backen och prova på riktig i morgon. Melvin åkte också och han är riktigt duktig redan. Nu är vi hemma och fikar och Melle målar lite. Min man ska snart ge sig i väg och åka lite.

Inga kommentarer: