tisdag, februari 24, 2009

alessin

Så är då Alessin hel igen. Efter veckor av lagande och fixande och nyinköpta reservdelar så skulle jag ta min premiärlatte idag. Gissa om förväntningen var på topp. Men ack så besviken jag blev i morse när först espresson kom ut men ångaren vägra fungera. Vadå vägra? Jag skall ha min latte!! Och det är kö förresten, Melvin skall ha sin Oboy latte (sista slurken varm mjölk med oboypulver i)Fungera nu då ditt dumma gamla åbäke!!!!!!! Hade jag vetat detta så hade han varit utbytt nu. Jag har tålmodigt väntat på den här dagen. Fan. Det har inte ens varit fel på ångaren innan.
Melvin skall snart i väg på dagis. Jag och den lille skall iväg och handla lite efter avlämningen. Känns som om vi inte har något vettigt alls hemma. I kylen ligger massor av halva middagar som jag inte alls är sugen på. Ingen annan heller verkar det som.

Inga kommentarer: