fredag, februari 20, 2009

Fredag igen!

Så dumt, jag har råkat framkalla foton i en annan storlek än vad jag brukar så nu går de inte in i vårt album. Märkligt för jag trodde verkligen att det var rätt. De går bra in i ramarna som jag köpt. Äh, jag får dumpa albumet och köra på något annat. De finns ju de som man limmar in fotona i istället för sätta in i fickor. Lillebror sover i vanlig ordning. Jag har inte så mycket att ta mig för idag för jag fick gjort en massa igår. Idag blir det mest att planera och gå och handla till middagen. Ryggbiff med potatisgratäng. Så, nu var hälften av dagens jobb klart! Gääääsp vad trött jag är. Ungarna vaknade superdupertidigt så man har ju varit uppe en halv dag redan. Helgen är fulltecknad redan. lördag; Pulkaåkning på dagen, Tristan sover över på kvällen. söndag; vi skall hem till farfar i Blentarp och fira hans födelsedag. Det brukar bli en heldag.Jag borde ta Tim på en jätterunda när vi är där. Jag behöver en långrunda snart. Det har blivit lite uppehåll med dem nu under min förkylning. Jag borde ta med min husband så kan farfar och Inger ta hand om kidzen . Klart då blir det väl inte så mycket motion men det kan jag ta!

Inga kommentarer: