måndag, februari 16, 2009

Lugn helg.

Idag har vi riktigt tråkigt. Jag är ju förkyld igen och känner mig inte helt bra. Jag har ingen aning om hur jag skall få dagen att gå, Melvin har redan frågat om vi inte kan hitta på något. Jag antar att vi får gå ut en sväng och åka lite pulka. Tim måste ju ändå gå ut. Nu har jag duschat och fått igång en tvättmaskin. Ludde ligger ute och sover i snöfallet. Jag har dragit ut markisen en bit.
Igår var Melvin och hans pappa på bio medans jag gick en promenad med Lynn. Efter den blev det en kopp kaffe hos densamme. Min man kom snällt nog och hämtade upp mig senare så vi slapp gå hem, vilket i och för sig inte är speciellt långt alls men det var ju skönt att åka ändå.
just nu funderar vi febrilt på vad Melvin skall få i födelsedagspresent. Vi brukar i regel bara köpa en lite större pryl till honom men i år verkar vi inte komma på vad det skulle vara. Studsmatta hade vi tänkt oss men när den blev så dyr när alla kriterier blev uppfyllda så det funkar inte just nu. Men vi har en hel lista att välja på...det ordnar sig nog. Idag vet jag inte vad jag skall laga för middag till dem, jag tycker att det är vansinnigt tråkigt att stå vid spisen när smaksinnet är väck!

Inga kommentarer: