måndag, februari 02, 2009

Snart frisk

Jag börjar likna människa igen. Det har varit ett rent helvete att vara sjuk denna gång. Jag fick åka till Lasarettet i lördags och få mediciner utskrivna. Andra bihålleinflammationen på väldigt kort tid. Jag som aldrig haft det tidigare! Nu så känns det i alla fall hundra gånger bättre. Jag kunde till och med vara ute en sväng med min familj igår. Vi åkte till Harald Nyborg och köpte lampor till garaget och sen åkte vi vidare en liten sväng till Mobilia för Melle behöver både strumpor och kalsipper. Idag är jag hemma med båda barnen och innan vi gick ut med Tim kände jag hur superirriterad jag blev på dem. Ludde som förföljer en med gåstolen (alltså kör på en varannan sekund) och Melvin med sitt skit. Jag känner verkligen att jag behövt arbeta lite men vi har inte hunnit lösa det ännu. Nu skall det hängas tvätt. såklart.

Inga kommentarer: