torsdag, april 02, 2009

Atleten!

Jag har precis kommit hem efter min löpträning. Jag känner mig helt slut. Svetten lackar! Skulle man ju kunna tro..att jag löptränar. Knappast. Men helt utan motion har jag inte varit. Jag och Lynn tog hundarna på en härlig kvällspromenad. Takten var ganska hög så det känns ganska bra i kroppen ändå. Och sprang det gjorde vi, en bra bit till och med. Min kondis håller snart för att springa hela den rundan.. Känner mig taggad. Annars har vi mest lapat sol idag. Melvin & Meja har lekt i våran trädgård under flera timmar. Ludde är kanonförkyld och har därmed sovit rätt så kasst. Nu ligger han här bredvid mig i sängen och snarkar. Undrar hur länge det varar för det väsnas rätt så mycket om honom. Han ser hälsosamt rosig ut om kinder och näsa vilket bevisar hurdan dålig morsa jag är som inte smörjer in mina barn med solkräm när jag borde. Kottar som han får inte se hälsosamt rosiga ut av sol, hoppas hoppas det lägger sig till BVC besöket så jag inte får skäll. Barnens farfar har så äntligen hälsat på idag. Jag bjöd honom på middag och kaffe. Jag tycker gott han kan sticka in huvudet fler gånger så hans barnbarn får träffa honom lite.
I helgen skall jag åka lite tåg. Undrar med vem?

Inga kommentarer: