tisdag, april 07, 2009

Frissigt.

Det har varit sjukt roligt att jobba i helgen. Turerna har varit rätt så långa, 11 timmar ungefär men det har inte alls känts jobbigt. Stackars Jeanette som jag jobbade med i söndags. Jag är så törstig på vuxensnack så jag antar att jag pratade sönder hennes öron totallt. I morgon skall jag gå på lite utbildning så Jörgen skall vara hemma med kidsen. Jag tror det kommer göra mig gott att jobba lite. Det känns bra i hela kroppen. Igår träffade vi min syrra lite. Hon kom bort till Lynn som vi var hos. Hon har en ny snygg frisyr som jag själv är lite sugen på att prova. Ultra kort i nacken och längre vid sidorna. Som en modern page. Jag såg en tjej med min egen hårstruktur på tåget med den frissan. Jag blev lite sugen faktiskt. fast då blir det ju inga mer klämmor och gummiband och jag tycker det är så skönt att kunna sätta upp..vi får se..Vad i hela friden skall vi äta ikväll?

Inga kommentarer: