torsdag, april 16, 2009

snart helg igen.

Hur kan det redan vara torsdag!? Jag vet inte ens vad jag gjort i veckan! Idag har vi i alla fall varit på öppna förskolan. Det var babycafé och det myllrade av mammor med sina bebisar. Jag träffade ett par mammor från dagis med bebisar i Luddes ålder. Rätt skönt att träffa någon man känner. Jag brukar annars få leka med mina barn. Det blåser så hemsk idag så jag vet inte riktigt hur jag skall övertala Melvin om att det kommer att bli jätteroligt att gå ut med Tim. Innan sa jag att vi kunde cykla, han på sin cykel och jag med Ludde bak men jag tror ärligt talat inte att vi kommer någon vart...få se hur det löser sig. Inte har jag fått någon tur till helgen heller. Konstigt. Ju närmre helgen vi kommer desto mindre vill jag jobba. Alltså vad jag menar är att jag är inställd på att jobba men om de inte ringer snart planerar man ju lite för vad man kan hitta på dessa dagar..eller hur?

Inga kommentarer: