lördag, augusti 01, 2009

Almö Camping.

Den här semestern höll på att bli riktigt kort. I går när vi kom hit var vädret så tråkigt och då menar jag riktigt tråkigt så jag tappade humöret direkt. Detta spädes på med att vi inte fick mat förrän vid åtta på kvällen. Fast när vi väl fyllt våra magar med riktigt god kycklingfilé och potatis så sken jag upp igen. Maken gick ut med sin polare som vi åkt för att träffa och jag låg och läste i min bok med Melvin vid min sida. Idag vaknade vi till fullt solsken och en underbar utsikt. Vi har nog inte mer än tio meter till vattnet och förmodligen campingens bästa plats. Husvagnen är fin och ute i förtältet har de byggt trädäck med mjuk matta att gå på och utanför tältet ännu ett trädäck med möblemang. Utekvällen igår blev nog lite för mycket för Jörgen för han mår riktigt dåligt idag. Fast nu på eftermiddagen när han fått en tupplur påstår han att han börjar repa sig. Jag och Melle har varit och handlat till grillningen ikväll så det är klart. Nu skulle de ner och bada....det tror jag hur mycket jag vill på, så varmt är det inte. Tänker gå ner med lite styrkekaffe till födelsedagsbarnet.

Inga kommentarer: