måndag, september 21, 2009

sjuka barn

idag skulle barnen blivit fotograferade på dagis men jag har dem hemma. Melvin har ont i huvudet och i tungan (förkylningsblåsa storlek gigant). Lite feber har han också. vi får väl se hur roligt det kan bli idag. Själv har jag slängt in lite kastanjefärg i håret. Det var väldigt längesedan jag färgade det sist. Förr höll jag på jämt men de senaste åren har jag varit så nöjd med mitt hår så jag har inte alls haft lust men nu så får vi se. Det ena föder ofta det andra, har jag väl börjat brukar det följas av lite misslyckade slingor eller till och med händer det att jag klipper av allt..
Ikväll ska jag jobba så egentligen hade jag tänkt mig lite vila idag, inget städ alls eftersom vi fixade det igår. Vill fortsätta läsa i min bok som jag började på igår..

Inga kommentarer: