onsdag, februari 17, 2010

hälsosatsning!

Jag har precis blandat mig en hälsosam drink som jag sitter och sippar på. Är ledig med mina barn och vi har hunnit med massor redan. Handlat, tvättat två maskiner tvätt, ätit lunch och nu har Ludde precis somnat. I eftermiddag skall jag laga pannbiffar till middag, det blir inget bak idag utan det hade jag tänk hinna med imorgon. Vi har inte haft kanelbullar på lager på ett bra tag nu så det är verkligen hög tid att ta ta i det. Efter som jag ändå är igång hade jag tänkt lämna en liten bit av degen och göra semlor åt oss. Det blir nog bra. Framför mig har jag en killerhelg med bland annat en Faluntur...de är dryga fast väldigt bra för de ger många timmar som i sin tur gör att man inte behöver jobba så mycket mer...Nu ska jag gå och stjäla en puss av min stora pojke!

Inga kommentarer: