torsdag, februari 11, 2010

Städat, tvättat, rensat..

Jag tog mig ett bad idag medan resten av familjen åt middag. Jag såg i spegeln att min hakas sambo försvunnit nästan helt. Coolt.
Har varit superduktig och fått städat och rensat ordentligt här idag. Nu har jag tänt en kvällsbra åt familjen. De andra är över hos grannen en stund. Gubben får en whiskey och barnen tigger väl choklad från deras gottlåda. Hemma blir det bara te för mig.
Har börjat på en ny bok som jag bara vill läsa klart. Nu är det helt uppenbart att jag inte kan läsa deckare längre. Har påbörjat ett par stycken men det går bara inte. Nu har jag kommit lika långt i den nya boken på två dagar som jag gjorde i Mons Kallentofts Midvinterblod på en och en halv månad. Imorgon skall jag iväg och göra lite ärenden, bland annat köpa alla hjärtans presenter till de mina!

Inga kommentarer: