torsdag, februari 25, 2010

Tåg i Tid.

Ja, nu sitter jag här i Stockholm igen och väntar på att få åka hem. Med lite tur så får jag sluta i tid. Igår var vi endast en minut försenade! Sen är jag ledig imorgon och även i helgen. Imorgon kommer våra grannar över på middag. Jag har inte riktigt klart för mig över hur menyn kommer att se ut men det blir säker något gott.
Hampus mamma hämtade mina barn på dagis igår! Hampus hade inget att göra så de fick lov att hämta Melvin om de ville. Lite senare när lillebror sovit middag så hämtade de honom också. Supersnällt. Vi är omgivna av snälla männsikor! Lynn har i princip adopterat Tim. Han bor där när jag har det kämpigt med mitt schema och det känns bra att han inte hamnar i kläm. Jag hoppas på att Jörgen kan ta med honom på jobb i framtiden men det ser inte ljust ut på den fronten.

Inga kommentarer: