tisdag, mars 16, 2010

borde baka,långkoka,knäskura golv...

Vad skönt att alla kalas är över. Allt har gått bra och alla barn var så snälla på barnkalaset, Melvin fick massor av presenter. Idag ska vi träffa Petra och Albin över och ska hälsa på. Jag ska nog bjuda på pannkisar det vet jag att dessa barn gillar very much.
Jag är ledig till på fredag kväll, egentligen borde jag putsa fönster, bona golv och sånt där man gör när man är långledig men jag har ingen ork. Igår hade jag ont i huvudet hela eftermiddagen, det gick över när jag fick rätt värktablett i mig på kvällen sen. Jag kan fortfarande känna av det faktiskt. Jag skulle egentligen gått på långpromenad med Lynn och dogsen idag men det krockade på Petras besök. Jag känner dock att frisk luft i massor skulle göra mig gott. Melvin är färdig ropar han....

Inga kommentarer: