fredag, mars 12, 2010

Melvin 5 år!

Idag fyller Melvin 5 år! Vi har haft kalas. Men innan dess hann jag med ett bodypumppass. Kääner mig inte så himla jättesjuk men det svartnade för ögonen när jag tog i...asch, det som inte dödar. Melle har fått många fina presenter, mycket lego framför allt. Playstationspel och Ben10 sängkläder. Nu sover han som en prins. Min mat blev inte alls bra. Ja maten var et inget större fel på men cheesecaken var ingen större smaksensation med tanke på hur mycket ingredienser jag hade, muffinsen med banan och choklad blev inte heller bra. Fast alla blev nöjda med chokladbollarna! Pyttesmå, söta med strössel eller kokos på.
Jag och min man har skaffat linser. Fick dem igår och det känns bra, skönt att slippa mecket med glasögon. Jag var ändå rätt så kass på att använda dem som civil..åh nu börjar solsidan!

Inga kommentarer: