måndag, mars 01, 2010

Nä se det snöar..

Efter en ledig helg är det snart dags att gå till jobbet igen. Det har varit supermysigt. I lördags åkte vi till stan en sväng, något barnen inte uppskattar alls men det gick ändå. Vi fikade lite och kollade in partyprylar till Melles kommande kalas. Igår gick jag en härlig morgonrunda med Tim och jag njöt verkligen av plusgrader och sol i kombination. Gubben fick gjort massor på ovanvåningen och nu står golvläggning på tur. När det är gjort kommer det nästan se helt klart ut! Jag och Lynn drog och tränade vid tre och efter det åt vi söndagsmiddag ihop, familjerna alltså. Lite senare skulle jag gå ut med tim så jag pälsade på mig och tog även ett paraply för det regnade rikligt. Jag gick en bit och Tim gick efter så jag sa åt honom att gå och kissa för det verkade helt ointressant. När han lyft på benet en gång sprang han tillbaka på mitt håll, förbi mig och hem. Helt klart inget promenadvärder för doggen! Jag bara skrattade åt honom och sa att han bestämmer själv!
Nu har jag lämnat barnen och skrivit inbjudningar till kalaset. Hoppas snön som kommer nu inte lägger sig. Det känns bra med vintern nu på ett år eller så..

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det något vår lille Melle har pratat speciellt mycket om som ha i födelsedagspresent? Han har väl kryssat för allt i BR katalogen som vanligt misstänker jag! Puss från Moster