tisdag, april 20, 2010

Extra kulor.

Om en timme ska jag bege mig iväg till jobb. Så jag borde kanske stå och stryka en skjorta nu då..Igår skulle jag varit ledig men jag tog ett extra knäck som var ganska bra. Min nästa lediga dag kommer inte förrän till helgen så det blir lite tufft nu då. Jag lämnade barnen redan åtta i morse så att jag hinner göra mig i ordning innan jag skall iväg. Jag och Tim sprang en runda efter det, även om han nyligen varit ute med Jörgen så vet jag att han skall ligga ganska länge så det var ju bra att han blev av med lite spring i benen då! Då var det jättefint väder men nu molnar det på. Jag ska bre en hembakad baguette att ta med mig på jobb, vi har både brie & salami hemma så jag skall nog lyckas få ihop något gott. Hoppas det blir grillväder i helgen, då ska vi bara mysmysa hela familjen..

Inga kommentarer: