torsdag, april 08, 2010

Kämpinge.







Vi har haft en underbar, totalt avslappnad ledig dag idag. Vi körde till stranden med Tim på förmiddagen. Det blev en liten promenad både på stranden och i skogen. Vi fikade på lite festis och pågens kanelgifflar. Sen åkte vi hem, lillebror sov middag och jag sträckte ut mig på sängen en stund jag med (klev upp 03,30 igår morse och var på kurs i Stockholm). När Ludde vaknade så fick de lite mellis sen var vi ute till pappa kom hem! Det var supernice väder i trädgården. Jag fick gjort en hel del i mina rabatter och tunnan är proppad inför tömningen imorgon. Har även planterat nya magnolian och jag hoppas den blommar redan i år. Jörgen köpte lite penseér med sig hem (jag hade önskat mig det) men nu regnar och jag får vänta till imorgon innan jag kan göra vårfint i blomsterlådorna.

Inga kommentarer: