fredag, april 09, 2010

TGIF!

Rubriken är tjuvad av Åsa men det var det första jag tänkte på när jag slog upp den blanka sidan denna dag.
Idag är det fredag och jag har lovat barnen att vi ska kolla på Amigo ikväll, till det ska vi ha något fredagssmaskigt att tugga på, Melle önskade sig popcorn. Det är så skönt när barnen är små, jag menar popcorn, hur svårt blir det att ordna fram....!?
Jag har precis lämnat barnen och på vägen hem från dagis passade jag på att tvätta bilen (ja, Statoil alltså) och tog även en polett till damsugaren där. Så nu har jag äntligen den gnistrande rena bil som jag så länge gått och längtat efter, bara sommardäcken kommer på så blir jag supernöjd. Tänker smsa min man och säga att bilen önskar sig lite luktegott som pricken över i!
Usch, laddaren till datorn väsnas konstigt, bubblar och piper lite..märkligt. Nu måste jag besluta vad vi ska ha till middag ikväll.

Inga kommentarer: