tisdag, maj 11, 2010

Comfort Hotell

Jag har faktiskt lyxat till det och tagit med mig min dator till Stockholm denna gång. Egentligen tycker jag att den är lite för stor för att få följa med. Såg en i Onoff bladet för 2000. En sån liten kunde man haft liggandes i överliggningsväskan hela tiden. Fast sen å andra sidan så har jag ju inga längre bortamatcher speciellt ofta..
Nu har jag varit nere och ätit frukost, det blev mörkt bröd, ett kokt ägg, lite äggröra, fil och branflakes, färsk frukt iform av ananas&melon, kaffe och juice. Jag vet!! Det är sjukt mycket men jag bara älskar frukost. Dagen godaste mål! Jag tänkte ta en runda på stan senare och då köper jag med mig en sallad till tågresan hem, sen är jag nog nöjd med maten idag.
Igår hade jag mina förkylda barn hemma från dagis, vi hade en mysig dag men jag fick även gjort en hel del. Bland annat strök jag ett ton tvätt och stekte pannkisar till ungarna (och mig själv). Sen rensade jag i rabbatten medan Ludde tog sin lilla tupplur. Då kom farfar med Tim. Tim som blev superglad över att få komma hem igen. Fast han blev ledsen igen när han insåg att inte fick följa med farfar hem igen...Vi grillade faktiskt till middagen igår. Sen fick jag skjuts av farfar in till centralen..jag var rätt mör när jag kröp ner i sängen sen. Klockan blev närmre halv ett och det har ju aldrig varit min tid på dygnet. .

Inga kommentarer: