fredag, maj 28, 2010

Ingen Sixt.

Igår använde jag min långa överliggning till att promenera (fast jag tycker det är svårt i Stockholm eftersom jag inte hittar så bra) och shoppa. Min man fick en skjorta och jag fick en blus (tantvarning). En sån där mönstrad genomskinlig som kommer bli så snygg i sommar. Ett tårtfat, svensks flagga och en spelande tårtspade blev det också. Luddes födelsedag är nära. Jag har svårt att finna inspiration till hans presenter men jag såg att Elliott hade fått en kassaapparat och det blev jag sugen på. Sen har jag funderat på docka får det leker han lite med på dagis. Vi får se, det löser sig. Ingen katt har dykt upp heller. Jag väntar och väntar...
Ikväll ska Lynn bjuda oss på middag. Det brukar bli skitgott och jag vet att det vankas oxfilé..
i helgen är jag inte hemma alls och klan inte bli firad på söndag. Jag har fått en riktig killer tur och börjar vid 10 på lördag och slutar när hela min familj gått och lagt sig på söndag....Jag hela söndagen i Stockholm. Denna gången får jag släpa med mig datorna i alla fall. Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag hämtar frugan, vi ska åka och träna.

Inga kommentarer: