tisdag, maj 18, 2010

Sjukat mig.

Igår var jag ute och gick med Lynn, vi hittade en ny extralång runda. Den gick ända ner till havet. Tänk att jag bor så att jag kan gå ner till havet! Ok, man vill nog inte bada där och vi gick faktiskt inte ända ner utan stannade så vi slapp gå över en sumpig äng. På vägen hem fick jag riktigt ont i ryggslutet. När jag kom hem fick jag gå och lägga mig för att vila. Jag tyckte det var konstigt att min kropp inte orkade med promenaden, jag känner mig ändå ganska vältränad inom det området. Det visade sig att min kropp skickade ut en ryggskottsattack för att få mig sluta gå. Idag är jag nämligen supersjuk, ont i hela kroppen och igår hade jag även feber. Fick just ringa till jobb och sjuka mig, vilket jag ogärna gör eftersom jag inte jobbar så mycket i normala fall. Jag fick just dispans av min man att slippa laga middag.
Tim och jag ska snart åka till veterinären och få medicin till hans öra, har fått inflammation igen..

Inga kommentarer: